Mavi müşterisi artık ürünlerimizi “Kıvanç Gömleği”, “Kıvanç Jean’i” diye tarif ediyor
Yeni reklam filmiyle ilgili açıklama yapan Cüneyt Yavuz, Kıvanç Tatlıtuğ ile yeniden çalışmaktan duyduğu mutluluğu dile getirerek “Birlikte çalıştığımız tüm reklamlarımız yarattığı eşsiz etki ve başarı ile bizleri çok mutlu etti. Bu defa da her zaman yaptığımız gibi, “çok olmak” ve geçmiş başarımızın daha da üstüne çıkmak istiyoruz. Kıvanç, yakışıklılığı, mükemmel oyunculuğu ve karakteri bir yana artık ailemizden biri. Bu yüzden birbirimizi çok iyi anlıyor, harika bir uyum yakalayabiliyoruz. Ve günün sonunda ortaya çıkan işler de her zaman Kıvanç’ın Mavi’ye, Mavi’nin Kıvanç’a çok yakıştığını doğruluyor. Öyle ki artık müşterimiz mağazaya gelip istediği ürünleri “Kıvanç gömleği” ve “Kıvanç jean’i” diye tarif ediyor. Biz buna Kıvanç etkisi diyoruz ve Mavi’nin son yıllardaki hızlı büyümesindeki katkısı nedeniyle kendisine teşekkür ediyoruz.” dedi.
Mavi’yle tekrar bir araya geldiği için çok mutlu olduğunu ifade eden Kıvanç Tatlıtuğ ise Mavi’yle çalışırken kendimi çok rahat hissediyorum. Sonuçta Mavi, Türkiye’nin lider markası ve blue jean uzmanı. Birbirimize mükemmel bir şekilde uyduğumuzu düşünüyorum. Profesyonel ilişkimizin dışında kendileriyle artık bir aile gibi olduk. Bu da ortaya çıkan işin samimi, keyifli ve başarılı olmasını sağlıyor diye düşünüyorum.” dedi.
GQ Bar’da gerçekleştirilen basın toplantısında, hayranlarının twitter’dan sorduğu soruları da yanıtlayan Kıvanç Tatlıtuğ, dar kalıplarıyla dikkat çeken Jake ve Marcus’un favori jean modelleri olduğunu söyledi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder