18 Ocak 2013 Cuma

TT CUSTOM'IN AYAKKABILARI HEYECANLANDIRIYOR


TT Custom'ın el yapımı ayakkabı üretimine başlayacağını bu blogta duyurmuştum. Kendisi de bir ayakkabı düşkünü olan zevkli insan Tarhan Telli, TT Custom dostları için çok yetenekli bir tasarımcıyla anlaşma yaptı. Telli, birkaç numuneyi de Facebook sayfasında paylaştı. Paylaşır paylaşmaz da altına yüzlerce insan "Ben de isterim ben de isterin" diye yorumlar yaptı. Bu ayakkabı ve botları kim istemez ki? Türkiye'de birçok mağazayı dolaşın böyle zevkli modeller göremezsiniz. Nadir gördüklerinizi de 1000 dolardan aşağıya alamazsınız. Bu ayakkabıların kişiye özel üretilecek. Herkesin ayak ölçülerü alınacak. Ayağımı sıktı, vurdu derdi olmayacak. Bir an önce ben de bu modellere sahip olmak için heyecanlanıyorum.

2 yorum:

  1. trivia markası ile üretim yapan mert celet'in tasarımlarınıda ggörmelisiniz bence.....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...