6 Eylül 2012 Perşembe

GÜNÜN ŞIKI: MURAT CEVAHİR

En sevdiğiniz marka? Gucci, Prada, Louis Vuitton

En sevdiğiniz ucuz marka: Zara'yı seviyorum. Eskiden marka takıntım vardı. Şimdi yok. Yakışanı giyiyorum. Bazı insanlar var, sırf marka giymek için kötü görünüyorlar. Adamın göbeği var. Daracık Dolca Gabbana gömlek giyiyor. Prada'dan ayakkabı alıyor. Üstüne uyumsuz bir şey giyiyor. Yakışanı giymek lazım marka önemli değil.

Spor mu klasik mi? Spor şık giyinmeyi tercih ediyorum. Davetlerde mecburan klasik tercih ediyorum.

Cebinizdeki son parayla yemek mi yersiniz, kıyafet mi alırsınız? Kıyafet alırım ama aç mı kalacağız. Mecburen yemek yerim.

Bugüne kadar bir kıyafete verdiğiniz en yüksek para? Vallahi her sezon yüksek para veriyorum. Louis Vuitton'dan bir ayakkabı alsan zaten 1500-2000 lira. Kiton takım elbiselerim 4-5 bin Lira...

Sizce Türkiye'nin en şık giyinen ismi kim? Uğur Dündar benim idolüm. En şık giyinen isim. Mendilsiz takım elbisesiz ekrana bile çıkmıyor. Giyinmeyi ben çocukken ondan öğrendim. Güneri Cıvaoğlu da çok şık giyiniyorç

Olmazsa olmaz aksesuvarınız? Saat en önemli aksesuvardır. Saatteki tercihim Hublot.

İstanbul'da en çok alışveriş yaptığınız yer? Daha çok yurtdışından alıyorum. İstanbul'da ise Beymen'den alışveriş yapıyorum. Orada her markayı bulabiliyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...