20 Şubat 2013 Çarşamba

ULUDAĞ'DA FORMA MODASI

 Geçen haftasonu Avea Whitefest dolayısıyla Uludağ'daydım. Acemi bir board'cu olduğum için vaktim pistlerden çok cafelerde geçti. Bu yüzden gözlem yaptım bol bol. Festival dolayısıyla Uludağ, üniversiteli öğrenci kaynıyordu. Malum Uludağ pahalı bir kayak merkezi olduğu için tiki diye tabir ettiğimiz zengin çocukları katılmıştı festivale. Gençler, klasik kayak kıyafeti yerine yaratıcılıklarını konuşturmuşlar ve formayla pistlerde boy gösterdiler. Kayak pantolonunun üzerine polar, poların üzerine de kısa kollu takım forması. Galatasaray forması çoğunluktaydı. İkinci sırada Fenerbahçe forması üçüncü sırada da Trabzonspor forması vardı. Barselona forması, La Lakers forması da gözüme çarptı zaman zaman. Ben bu modayı tuttum. Bir daha Uludağ'a gittiğimde Galatasaray formamı yanımda götüreceğim. 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...